Sylvia Day Melléd láncolva

A sorozat második része (Melléd láncolva) tavaly év végén jelent meg. Azóta egyre népszerűbb, azok akik végeztek E.L. James trilógiájával lelkesen kezdenek bele az új sikerkönyvbe, majd veszik kézbe a folytatást is.

Fülszöveg.
„Istenem… Sosem tudtam hozzászokni ehhez az archoz. Mindig hatott rám. A finoman metszett járomcsont, a sötét szemöldök, a sűrű pillájú kék szempár, és az a száj… Tökéletes vonalú, egyszerre érzéki és gonosz. Szerettem, amikor szexre csábítva mosolygott, és reszkettem, amikor vonallá keskenyedett. És amikor a testemhez ért, lángot vetettem.”
Gideon és Eva lebilincselő, vad kilengésekkel teli története folytatódik. Kapcsolatuk igazi „se veled, se nélküled” – bár szenvedélyesen szeretik egymást, a régről magukkal cipelt lelki sérülések és az egymás kizárólagos birtoklására törekvő elemi ösztönök minduntalan közéjük állnak.
Kísért a szörnyű múlt, a sebek túl mélyek… Elég egyetlen hibás döntés, és a szakítás immár végleges lehet.

Találtam egy ingyenes letöltési linket a neten: http://data.hu/get/6033708/melled-lancolva.pdf