A könyvmarketing legjobbja Szepesi Niki könyve

Az idei legjobb könyvmarketinget az Ulpius-Ház kiadó végezte Szepesi Niki könyvével (már a cím is Number One " Én, a szexmániás"), már a megjelenés pillanatában ezt keresték a legtöbben a neten letölthető verzióban. (Eddig nem találták meg.) A pletykák szerint a kiadó még testőröket is adott a lány mellé. A kiszivárgott részletek és előzetesek, a könyv körüli botrányok toplista elejére repítették már az első napokban az írást. Az évtized botránykönyveként hirdetett mű, addig biztos az érdeklődés középpontjában marad, amíg a bulvárlapok nem találnak egy újabb célpontot, amiről lehet jó kis cikkeket írni. Vagy ha jön egy celeb, aki többet mond, többet mutat, akkor vége ennek a történetnek... Addig kell minél több bőrt lehúzni erről a történetről...
Én szurkolok, legyen sikeres a vállalkozás!